תמיכה

נתקלת בבעיה? מוקד התמיכה לשירותך

מוקד ביטוח, פנסיה ופיננסים

03-7966060

ימי א'-ה' בין השעות 08:30-16:30

מוקד בריאות

03-7966820

ימי א'-ה' בין השעות 08:30-16:30

צור קשר באמצעות האתר

לחצו כאן לעמוד יצירת קשר
יצירת קשר מאתר מבטח סימון

שאלות נפוצות

היכנס לאזור ההרשמה באתר מבטח סימון והזן את מספר תעודת הזהות שלך, דואר אלקטרוני ואת הכתובת למשלוח הסיסמא הזמנית. לאחר שתמלא את כל הפרטים יישלח אליך בהודעת טקסט (SMS) או בדואר סיסמא זמנית איתה תוכל להיכנס לאזור האישי

ניתן להשתמש בסיסמא הזמנית, כמו בסיסמא הקבועה. הכנס לאזור האישי, הזן מספר זהות ואת הסיסמא הזמנית. בסיום התהליך, לאחר בחירת סיסמא חדשה כרצונך, תוכל להיכנס לאזור האישי עם מספר הזהות והסיסמא שבחרת.

לקבלת סיסמא זמנית חדשה ובחירת סיסמא חדשה, הכנס לאזור "שכחתי סיסמא" באתר מבטח סימון.

לאזור האישי יכולים להירשם כל לקוחות מבטח סימון, שיש להם תוכניות פנסיוניות או ביטוחי בריאות, למעט לקוחות בביטוח בריאות קולקטיבי דרך המעסיק

באזור האישי תוכל לקבל מידע באופן פשוט וברור אודות תכניות הפנסיה, החיסכון, הבריאות, הסיעוד וההשקעות שלך, לבקש דוחות, לתאם פגישה, או לעדכן את מספר הטלפון או כתובת הדואר האלקטרונית שלך.

לא. שירות האזור האישי ניתן באתר מבטח סימון ללא תשלום נוסף. זהו חלק מן השירות של מבטח סימון ללקוחותיה.

המכתב יישלח בדואר רשום לכתובת אותה הזנת בתהליך ההרשמה.

מטעמי אבטחת מידע והגנה על האזור האישי שלך, עליך ליצור קשר עם מרכז התמיכה בטלפון 03-7966060 על מנת לשחרר את החסימה.

אנא וודא שהנך רשום למידע האישי, הקלדת מספר זהות בן 9 ספרות, וסיסמה בת 8 תווים המורכבת מאותיות וספרות